• Com arriba l'aigua a casa?

1/2/2024

El dimecres 31 de gener l’alumnat de 6é va tindre oportunitat de gaudir d’un interessant taller sobre l’aigua que els va permetre conèixer de forma senzilla i didàctica d’on ve i com arriba l’aigua a les aixetes de la ciutat d’Alacant. Els xiquets i les xiquetes van descobrir diferents aspectes relatius a la procedència, els processos i el tractament de l’aigua de la mà de Maria...

• Al Parc de La Marjal

25/1/2024

Hui l'alumnat de 4t ha gaudit d’un dia primaveral fent una visita guiada pel parc La Marjal. Han conegut la funció que compleix aquest parc evitant inundacioons en la zona, a més a més de la flora i fauna que hi ha en els diferents ecosistemes que hi podem trobar.

• Taller sobre les energies

22/1/2024

El dilluns 22 les classes de 6é van tindre oportunitat de participar en un magnífic taller sobre l’energia a càrrec d’Ángel Bereguer. L’alumnat va aprendre i va gaudir a parts iguals. Una vegada més el professor Berenguer va despertar el seu interés per saber-ne i els va sorprendre d’una manera dinàmica i divertida. Gràcies per este taller.