• El Pare Noel ha vingut!

20/12/2020

No cal dir les caretes d'ilusió que tenien els nostres xiquets i xiquetes al rebre la visita del Pare Noel! Han xerrat amb ell, li han donat les seues cartes per a Reis i li han cantat alguna nadala. El Pare Noel els ha recordat que han de fer cas als pares i a les mares i gitar-se prompte i les seues encantadores elfes van repartir regals per a tot l'alumnat de l'escola. Estem superfeliços...

• Nadal solidari

17/12/2020

Moltíssimes gràcies a totes les famílies per la gran resposta a la Campanya d'arreplegada d'aliments per a l'ONG KARAM! De segur que podrem ajudar a moltes famílies que viuen moments especialment complicats, alhora que ensenyem als nostres xiquets i xiquetes què és la solidaritat i com de bé ens fa sentir a tots i totes posar-la en pràctica!

• Primer premi del Concurs de dibuix

17/12/2020

La nostra alumna Paula, de 6é de primària, ha arreplegat hui el seu premi com a guanyadora en la seua categoria del IV Concurso de dibujo de postales navideñas de la Policía Nacional. L'entrega del premi ha sigut superemocionant! Enhorabona, Paula!