• Internet! Quin descobriment!

12/6/2023

A la classe de 4 anys una família ha organitzat un taller per a explicar com funciona internet al món. Ha sigut  molt interessant i divertit!

• Increïble setmana de premis!

9/6/2023

Aquesta ha sigut una setmana impressionant s'arreplegarà de premis! El grup de 5 anysB va rebre el guardó pel seu conte col.lectiu en el Sambori i tot infantil va gaudir d'una contacontes, com a part del premi. També han arreplegat un 1r premi i una finalista en el concurs de contes Contarella dos alumnes de 5éB, un 1r premi en el concurso Leo de cuentos, de la classe de 1rB, vàrios guardons...

• Final torneig escacs

6/6/2023

Donem l'enhorabona a Alonso López Ferrer, que va participar en la final del torneig d'Escacs com a representant de la nostra escola, organitzada per Deporte Escolar Municipal de Alicante, aquest diumenge 4 de juny i va quedar Campió 1r lloc de la classificació categoria aleví!