• El conte del Tió de Nadal

20/12/2018

Els alumnes de primer han tingut un dia molt intens i bonic: després del concert del cor i la visita del Pare Noel, el conte del Tió de Nadal. Els pares d' Abril ens han fet gaudir molt d' aquesta història tan dolça!

• Què hem aprés?

19/12/2018

Els xiquets i xiquetes de 4 anys volen mostrar-vos el producte final del seu projecte "Ens hem de cuidar". Després d' investigar amb el material aportat per les famílies, veure radiografies, observar el seu cos per dins amb una samarreta, fer una revista amb les seues fotos i jugar a ser metges, infermers i pacients, han après moltes coses sobre l'interior del seu cos. Voleu escoltar-les? https...

• Circulant!

18/12/2018

Aquesta setmana l'alumnat de 1r i 2n ha visitat el parc de trànsit d'Alacant. Han aprés quins elements formen part del trànsit i les principals normes de seguretat. S'han convertit en autèntics conductors!