• Educabosc

14/12/2022

Els i les alumnes de 1r i 2n han participat en una activitat del programa Educabosc de medi ambient. Mitjançant un conte, han pogut conèixer millor els tresors que podem trobar als boscos i quines professions están relacionades amb la protecció i manteniment dels boscos.

• Festitíteres

4/12/2022

El passat 30 de novembre, a Las Cigarreras d’Alacant, el nostre alumnat de segon va participar en la Mostra Amateur del Festitíter amb l’obra “Els tres pèls d’or”, adaptació del conte popular dels Germans Grimm. Va ser una experiència inoblidable.

• Festa de la tardor

25/11/2022

En Infantil i primer cicle han celebrat l'arribada de la tardor amb diverses activitats com la visita de la castanyera, arreplegada de fulles, pintures amb aquarel·les, degustació de fruits secs, ... Com de bonica és la tardor amb els seus colors!