• Al parc de bombers

17/1/2023

Primer visita el Parc de bombers de Sant Joan i aprenen moltes coses d' aquesta professió. On viuen quan estan de guàrdia, on entrenen, els vehicles que utilitzen en funció de l' emergència, les seues eines de treball... Com feia molt de vent, han tingut un dia de molta acció ( incendi en Bussot, fanal caigut, incendi en una vivenda...). Tots/es hem gaudit molt d' aquesta eixida.

• Assetjament escolar i perills d'internet

13/1/2023

Aquesta setmana hem rebut la visita de la policia nacional en les aules del 3r cicle. Han fet una xerrada en les classes de 5é sobre què és l'assetjament escolar i com poder actuar per a evitar que ocorra al nostre voltant i, en 6é una altra xerrada per a explicar el perill de l'ús d'internet. Aquestes xerrades formen part del Pla Director i ajuden a identificar a l'alumnat situacions que poden...

• Arreplegada d'aliments per a Karam

15/12/2022

Moltíssimes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració en l'arreplegada d'aliments i productes d'higiene per a l'ONG Karam. Tot servirà per a ajudar a famílies refugiades i d'altres amb necessitat, que s'alegraran molt de que els xiquets i xiquetes del Sorolla siguen tan solidaris i tinguen tan bon cor.