• Fruites de temporada

26/3/2024

Dins del Pla Escolar de Consum de Fruites, hortalisses i llet, que fomenta el consum d'aquest tipus de productes entre els nostres xiquets i xiquetes, també s'ha desenvolupat un taller amb jocs molt divertits que ha ajudat a l'alumnat de 1r de primària a conèixer quines són les fruites de cada temporada.

• Visitant el Museu Arqueològic

25/3/2024

Els xiquets i xiquetes de 4 anys descobreixen al Marq la Civilització Íbera, elaborant un trencaclosques amb l'ajuda de Lola " l'arqueòloga".

• Visita a l'institut Jorge Juan

25/3/2024

Els grups de 6é han visitat el seu futur institut i han pogut conèixer les instal·lacions, aclarir dubtes sobre el seu funcionament i tindre un primer contacte amb alguns dels professors que tindran, alhora que han participat en el taller de ràdio. Una visita molt important que els permet familiaritzar-se amb la propera etapa, que prompte començarà.