logotipo unión europea

• Pintem

18/5/2024

Els/les xiquets/es de 2 anys han gaudit molt amb aquesta nova experiència amb la pintura. Ho han passat molt bé i les ha encantada. Mireu quins artistes tenim a escola!

• Dia de la família

15/5/2024

Hui els nostres xiquets i xiquetes han portat a casa un regal a les seues famílies per a celebrar i agrair la meravella de tindre sempre asl pares, a les mares, a les iaies, als iaios, als tios, a les ties, ... cuidant de nosaltres i donant-nos tot l'amor del món. El regal l'han fet amb molta il·lusió i estem segurs de que us encantarà!

• Rapsodes

14/5/2024

L'alumnat de 5é ha visitat Mareny de Barraquetes interactuant en l'alumnat de 3r a 6é de la localitat, dins del projecte Rapsodes. Hem conegut els arrossals, la platja, el poliesportiu i el poble. Finalment, hem gaudit d'una gimkana tots junts. Ha sigut un dia de convivència inoblidable!