• Consum responsable

31/10/2018

Molt interessant la reflexió que va fer l'alumnat de 6é sobre el consum que es fa de la televisió i de la publicitat de la mà de Pilar: és necessari analitzar els programes i sèries que veiem i valorar què ens aporten o ens lleven.

• D'excursió a La Font Roja

26/10/2018

L'alumnat de 3r acompanyat de les seues mestres i monitors mediambientals del parc natural de la Font Roja, va participar en un estudi sobre el canvi climàtic i com afecta als ésser vius del bosc. A més a més, van gaudir d'una ruta pel parc fantàstica localitzant els fleixos, les carrasques i altres arbres del parc. Ha sigut una gran experiència.

• Visitant el Parc de Bombers

25/10/2018

Els xiquets i xiquetes de 4 anys han visitat el Parc de Bombers per a conéixer el seu treball, les instal•lacions i com actuar davant dels incendis. Ha sigut una visita molt emocionant, ja que han pogut veure els diferents tipus de camions i s'han provat la roba, els guants i el casc dels bombers. També han après el telèfon d'emergències i, fins i tot, s'han pujat a un dels camions i han escoltat...