• Esmorzar europeu

1/2/2023

Menjars típics de cadascú dels 50 països d'Europa. Cada alumne/a de 6é ha portat una mostra gastronòmica típica del país que li ha correspongut. S'ha fet una exposició i després una degustació a càrrec de l'alumnat de 6é, 5é, 4t i 3r, i professorat. Un treball molt interessant!

• Al Clot de Galvany

27/1/2023

Hui els i les alumnes de 3r han visitat el Clot de Galvany per a conèixer un paisatge natural protegit i reforçar els sabers que estan treballant al projecte de ciències. Han gaudit explorant diferents ecosistemes dins d’aquest paratge.

• Concurs de dibuix Moros i Cristians

19/1/2023

Enhorabona a les nostres xiquetes Ari i Aitana, de 4 anys, que han sigut guardonades com a 2n i 3r premi de la categoria infantil, del concurs de dibuix de Moros i Cristians del barri de Sant Blai!