• La Font Roja

4/3/2019

Aquesta setmana l'alumnat de 5é va passar un meravellós matí en contacte amb la natura en la Font Roja. Van poder respirar aire net, descobrir les empentes dels animals que hi viuen, identificar carrasques, molses i llorer verd entre altres, escoltar diferents tipus d'aus, i en definitiva, gaudir de la tranquilitat d'aquest espai natural protegit.

• Juguem a pilota valenciana!

18/2/2019

El passat 12 de febrer l'alumnat de 4t va rebre la visita de Rodrigo Sebastià, Pere Roc II, jugador de pilota valenciana, i de Martínez, tècnic de la federació. Així de bé tancaven la unitat de pilota valenciana ja que van tindre la sort de que compartiren amb ells i elles molts consells i estratègies per a jugar a raspall.

• Romans en acció!

11/2/2019

Els xiquets i xiquetes de 5 anys no paren d'aprendre coses sobre l'Antiga Roma! Aquesta vegada, en un taller de pares, s'han tranformat en autèntics Romans amb toga i estola!