• Pilota valenciana

19/2/2024

Passat dilluns 19 de febrer, els i les alumnes de quart curs van participar en una sessió teòrica-pràctica de pilota valenciana amb el jugador professional Álvaro Francés, dins del programa Pilota a l'escola. Tots i totes s' ho van passar molt bé!

• Figuras ocultas

19/2/2024

Gran pel.lícula basada en fets reals la que han vist els grups de 6é en relació al Dia de la xiqueta i la ciència. En ella van descobrir el paper fonamental de les dones científiques, i en aquest cas, afroamericanes, en els càlculs de la trajectòria per a poder recuperar la càpsula espacial que EEUU va llançar l'any 1961. Ens ha fet reflexionar molt a tots i totes.

• Visita a la 8a Plaça del Llibre en Valencià

16/2/2024

Els grups de primer i segon cicle de primària van anar a peu a la plaça Sèneca per a visitar la 8a Plaça del Llibre en valencià. Allí van gaudir d'un contacontes que els va fer riure molt i van passar bons moments rodejats de grans històries. Sempre és un plaer poder viure la nostra llengua en el màxim de contextos possibles!