• Lletugues a la tardor

26/11/2020

L'alumnat de primer curs d'Educació Primària ha baixat hui al nostre hort a plantar lletugues, descobrint que n'hi havia de diferents classes: baby copet, de fulla de roure i romana. També han vist que és molt important no malgastar l'aigua i que per aquesta raó, utilitzem el reg per goteig en lloc de la mànega per arruixar.i així podem controlar quanta aigua li donem a cada plantó: només...

• Construint números

18/11/2020

Jugar amb les regletes Cuisenaire és un gran recurs per a arribar a la comprensió del nostre sistema numèric. Els nostres xiquets i xiquetes de primer s'ho passsen molt bé!

• Programa Ciberexpert

10/11/2020

Aquest matí l'alumnat de 6é d'Educació Primària ha rebut la visita de la pollicia nacional que els ha aconsellat  sobre  com fer un ús responsable d'internet. Aquesta xerrada, emmarcada en el Pla Director, forma part del Programa Ciberexpert i té com a objectiu afavorir una educació digital que permeta als nostres alumnes navegar amb major seguretat a internet.