• Carnestoltes 2016

El rei Carnestoltes.ens ha comunicat que es troba molt, molt content amb els xiquets i xiquetes de la nostra escola perquè li han fet molt de cas: han desfilat, han ballat i totes les disfresses estaven genials!

• Carnestoltes 2015

Vam gaudir d'una meravellosa vesprada en la que va haver de tot: pregó, ball, desfilada, concurs de disfresses, muixeranga i, com no, molta música. No vam parar!

• Dia Escolar de la Pau 2015

Aquest és un dia que no podem deixar passar sense més: és el dia escolar de la pau i la no violència. Portem temps parlant en classe de la importància de poder créixer i viure en un ambient tranquil i alegre, sense amenaces ni pors, un lloc on no n'hi haga murs que ens separen dels amics i de la família. Hem vist que sóm molt afortunats ja que encara n'hi ha molts països i pobles on...