• XV JORNADES CULTURALS: CONCURSOS

2/1/2019 a 31/3/2019

El tema d'enguany de les nostres Jornades Culturals serà l'evolució de la tecnologia en el temps i com aquesta està present en els diferents àmbits de la nostra vida, analitzant advantatges i inconvenients. En els diferents nivells es desenvoluparà de la manera següent: INFANTIL: Robots i Màquines. 1r i 2n: Els electrodomèstics i la seva evolució. 3r i 4t: Els mitjans de transport a...

• Dia de la Pau

1/1/2019 a 31/3/2019

EL 30 de gener celebrarem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau desenvolupant nombroses activitats al llarg de la setmana que es tancaran amb la concentració al pati de tot l'alumnat per a llegir el manifest elaborat a l'escola entre tots i totes.

• Concert nadalenc

21/12/2018 a 10/1/2019

Quina millor manera hi ha que tancar l'escola cantant i ballant nadalenques tots junts? Tot l'alumnat i el personal del centre us desitgem que passeu unes molt bones festes i que l'entrada del nou any siga meravellosa per a tots i totes!