• Concurs de cartells de les Jornades Culturals

20/1/2020 a 31/3/2020

Després de les votacions fetes per famílies, alumnat, mestres i personal no docent del centre, ja tenim guanyadora del concurs de cartells d'aquestes Jornades Culturals! La guadornada amb el 1r premi és Lucía Berenguer Coloma de 6é B! Enhorabona a Lucía i a tots i totes les participants que han presentat uns cartells amb molt de nivell!

• XVI JORNADES CULTURALS: ELS JOCS OLÍMPICS

3/1/2020 a 3/4/2020

Ja tenim tema per a les properes jornades culturals! Coincidint amb els jocs olímpics que aquest estiu tindran lloc a Japó, les nostres Jornades Culturals tindran com a tema les Olimpiades. En elles estudiarem el seu origen, la diversitat d'esports existents, el significat dels ars olímpics, les paraolimpiades, les mascotes que les acompanyen, ... Ho passarem genial!

• Dia de la Pau

1/1/2020 a 20/1/2020

Celebrem aquest dia reunint-no tots, mestres i alumnats per a reflexionar i cantar per la pau i encetem un nou projecte: "Parla'm bonic". Durant un mes, treballarem tots els dies diferents aspectes relacionats amb actituts, fets, gestos i paraules que ajuden a tindre una bona relació amb la resta i afavoreixen així la convivència. Us demanem la vostra col·laboració perquè aquest projecte es...