• Jocs cooperatius

1/2/2019

L'alumnat de primer, segon i tercer ha participat en una activitat del programa Brúixola basada en els jocs cooperatius. S' ho han passat d' allò més bé!

• Xerrada sobre cooperació com a fòrmula per aconseguir la pau

30/1/2019

Tot un plaer començar aquest Dia Escolar de la No Violència i de la Pau amb la presència de Manuel Alcaraz, conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació! Ha explicat a l'alumnat de 5é i 6é la importància dels objectius de desenvolupament sostenible a aconseguir i els agents encarregats; i també ha fet reflexionar a l'alumnat de 3r sobre diferents fórmules...

• Preparant batuts

29/1/2019

Els xiquets i xiquetes de 4 anys van conéixer gràcies a la mare de Gerard com funciona un robot de cuina: van fer entre tots batut de maduixa, preparant els ingredients i coneixent els pasos per a la seua elaboració. També van fer suc amb una espremedora. Van gaudir molt alhora que tastaven unes begudes molt bones i saludables, tal i com diu la mascota Robi en el seu projecte de cuiners!