logotipo unión europea

• Dia de la família

15/5/2024

Hui els nostres xiquets i xiquetes han portat a casa un regal a les seues famílies per a celebrar i agrair la meravella de tindre sempre asl pares, a les mares, a les iaies, als iaios, als tios, a les ties, ... cuidant de nosaltres i donant-nos tot l'amor del món. El regal l'han fet amb molta il·lusió i estem segurs de que us encantarà!

• Rapsodes

14/5/2024

L'alumnat de 5é ha visitat Mareny de Barraquetes interactuant en l'alumnat de 3r a 6é de la localitat, dins del projecte Rapsodes. Hem conegut els arrossals, la platja, el poliesportiu i el poble. Finalment, hem gaudit d'una gimkana tots junts. Ha sigut un dia de convivència inoblidable!

• Excursió a l'Alcúdia

3/5/2024

Hui els i les alumnes de quart han visitat L’Alcudia a Elx i han pogut comprovar com vivien els nostres avantpassats a les nostres terres i aprendre moltes curiositats de les civilitzacions antigues, principalment els ibers i els romans . Aquesta experiència els ajuda a comprendre millor el projecte de coneixement que estan treballant. A més ha sigut molt divertida, com un viatge a través del...