• Premi Sambori 2021

15/6/2021

La classe de 5 anys A ha sigut guardonada pel seu conte Ai Vicenta, què gran que és la mar!  Tots els i les xiquetes han rebut un regalet, alhora que també han tingut com a premi una meravellosa contacontes, que han compartit amb els i les seues companyes d'infantil. Tenim una colla de xiquetes i xiquets que són una meravella en tots els sentits!

• Electricitat i magnetisme

14/6/2021

Els grups de 6é han posat en pràctica el que han aprés muntant circuits elèctrics i aplicant les propietats del magetisme, per a plantejar maquetes i jocs que han quedat genial!

• Graduació de l'alumnat de 6é

14/6/2021

Després d'un curs tan especial per les circumstàncies viscudes, el nostre alumnat de 6é tanca una etapa educativa en la qual s'acomiaden dels seus mestres i la seua escola, alhora que esperen amb molt il·lusió el seu pas a l'institut. Aixó sí, després de gaudir al màxim de l'estiu!