• Jaciment de La Illeta

10/6/2022

Un matí ple d'activitat: en primer lloc, els grups de 6é de primària han visitat el jaciment amb Jaume arqueòleg i pare d'alumne de l'escola, i a continuació, l'exposició temporal del MARQ, Gladiadores. Un viatge en el temps a l'Antiga Roma, la prehistòria i la Hispània!

• Esport a la platja

10/6/2022

El passat divendres 10, els cinqués van anar d'excursió a la platja Tamarit de Santa Pola a gaudir d'un matí carregat d'activitats aquàtiques: van poder fer paddel surf, kayak i dragons sup. Va ser realment divertit: bon ambient, esports, riures i caigudes. Un dia estupend que recordaran per molt de temps!

• Bukolla

26/5/2022

Hui hem rebut la visita d'un grup de mestres d'Islàndia i ens han regalat un conte tradicional del seu país, que la nostra estimada Lacey, auxiliar de conversa d'anglès, ha contat a tot l'alumnat d'infantil. Han estat tots i totes superatents!