• Diputació d'Alacant

20/3/2024

Per a completar el projecte de coneixement al voltant d’Espanya i la seua població, hui els i les alumnes de 4t han visitat el Palau de la Diputació Provincial i, fins  i tot, han pogut saludar al President.

• Què és ser diputada?

17/3/2024

L'alumnat de 5é ha tingut el plaer de poder conèixer i entrevistar a dues meravelloses dones diputades: Lola Moya, una de les poques dones que formaven part del congrés de la nostra autonomia en eixa legislatura, i iaia d'una alumna nostra, i Laura Soler, única dona amb discapacitat que va ser regidora a l'alcaldia d'Alacant i que exerceix el càrrec de diputada en les Corts a València en l'actualitat...

• Taller notícies falses

15/3/2024

Molt interessant el taller sobre notícies falses realitzat en 6é per la mare d'un alumne, treballadora d'Apunt2. En esta etapa de tanta informació i desinformació, és clau aprendre a identificar quines notícies són falses, quina pot ser la intenció de qui les crea i les conseqüències de la seua difusió. Ha sigut un taller molt profitós i entretingut!