• Concert de Nadales

21/12/2021

Tot l'alumnat d'Educació Infantil i Primària ha participat en un concert a l'aire lliure, compartint nadales i balls i gaudint d'un oratge impressionant!

• Tablets i càlcul mental

14/12/2021

L'alumnat del primer cicle es troba  molt motivat a l'hora de fer càlcul mental, ja que ara disposen de tauletes on poden millorar aquest, mitjançant diferents jocs que resulten molt atractius per als nostres xiquets i xiquetes.

• Com actuar en un incendi?

13/12/2021

Els grups de 5é i 6é de primària han tingut l'oportunitat de practicar com han de fer en el cas de trobar-se a una habitació plena de fum, com pot ocòrrer en un incendi qualsevol. Gràcies a les explicacions i orientacions dels bombers del Parc d'Alacant, ara saben que actuar amb tranquilitat malgrat la situació i seguir unes senzilles instruccions, poden ser de molta utilitat per a eixir...