• Toca plantar!

17/3/2023

Hui li ha tocat el torn a les plantes aromàtiques: les dues classes de 1r han estat faenant a l'hort i han deixat arreglat el timó, el romer i la lavanda. També han pogut veure les maduixes, el taronger i la llimera, plantades per 5é la setmana passada i que ja estan totes en flor. Així de bonic rep la primavera el nostre hort!

• Coneixent l'Ajuntament

16/3/2023

Dins del projecte Vivim en democràcia, els grups de 5é han tingut hui l'oportunitat de visitar l'Ajuntament i de tindre dos regidors, Julia Llopis i Natxo Bellido, mostrant-nos les diferents sales i explicant-nos com desenvolupen la seua tasca. A més a més, hem pogut gaudir de la bellesa de l'edifici, d'estil barroc, comprovar on està la quota zero, descobrir una estàtua de Dalí i les pintures...

• Campanya de natació

13/3/2023

Els grups de 3r de primària finalitzen l'activitat "Coles al agua": una campanya de natació per a centres escolars, que té com a objectiu el desenvolupament  de l'eficiència motora del nostre alumnat  al medi aquàtic. Aquesta activitat es va iniciar en gener i es tanca aquest dijous amb bons resultats i moments divertits a l'aigua. Esperem poder repetir-ne!