• Excursió a l'Alcúdia

3/5/2024

Hui els i les alumnes de quart han visitat L’Alcudia a Elx i han pogut comprovar com vivien els nostres avantpassats a les nostres terres i aprendre moltes curiositats de les civilitzacions antigues, principalment els ibers i els romans . Aquesta experiència els ajuda a comprendre millor el projecte de coneixement que estan treballant. A més ha sigut molt divertida, com un viatge a través del...

• Fruites de temporada

26/3/2024

Dins del Pla Escolar de Consum de Fruites, hortalisses i llet, que fomenta el consum d'aquest tipus de productes entre els nostres xiquets i xiquetes, també s'ha desenvolupat un taller amb jocs molt divertits que ha ajudat a l'alumnat de 1r de primària a conèixer quines són les fruites de cada temporada.

• Visitant el Museu Arqueològic

25/3/2024

Els xiquets i xiquetes de 4 anys descobreixen al Marq la Civilització Íbera, elaborant un trencaclosques amb l'ajuda de Lola " l'arqueòloga".