• Estalviant aigua

12/3/2019

Els alumnes de 1r i 2n han realitzat un taller molt interessant i educatiu on han après la importància d'estalviar l'aigua i de fer un bon ús d'ella. També han après tant el cicle natural de l'aigua com el cicle urbà.

• Dia de la Dona

8/3/2019

Dia de la dona: cal continuar lluitant per a aconseguir la igualtat entre homes i dones en totes les àrees de la vida i per això, des de l'escola i al llarg del curs, que fem nombroses activitats educatives al respecte. Aquests dies hem treballat contes com Super xiquet, Arturo i Clementina o Hi ha res més avorrit que ser una princesa rosa?, hem fet murals col.lectius i dibuixos, visionat pel.lícules...

• Programa En bici al Sorolla

7/3/2019

L'alumnat de 3r i 4t curs d'Educació Primària ha gaudit del projecte "En bici al Sorolla" participant en multitud de jocs i activitats amb la bicicleta. Enguany hem ampliat el programa als alumnes de 3r ja que considerem que aquesta proposta té un gran interés educatiu. Per una movilitat sostenible i sana!