logotipo unión europea

• Bukolla

26/5/2022

Hui hem rebut la visita d'un grup de mestres d'Islàndia i ens han regalat un conte tradicional del seu país, que la nostra estimada Lacey, auxiliar de conversa d'anglès, ha contat a tot l'alumnat d'infantil. Han estat tots i totes superatents!

• Fent teatre

26/5/2022

Els i les alumnes de 3r A han preparat una obra de teatre i han convidat als seus companys i companyes a gaudir de la seua representació. Estan fets totes unes artistes!

• Viatge de fi de curs

24/5/2022

Els dos grups de 6é de primària estan aquesta setmana de viatge de fi de curs, com a experiència de convivència amb la que tancar i recordar aquesta etapa educativa que es termina. Hi seran a León, parant en Segovia, descobrint com de diferent és el paisatge i gaudint de la riquesa cultural i gastronòmica del nostre país.