• Fira de Cocentaina

1/11/2022

L'alumnat de 6é ha gaudit de la Fira de Cocentaina, visitant totes les paradetes del mercat medieval, veient actuacions com danses, contacontes de la nostra història, circ, exposicions de playmòbils, tallers de manualitats i, per supost, de la convivència de les dues classes dinant junts. Un dia fantàstic!

• Per Tots Sants, monstres valencians!

31/10/2022

L’alumnat de 5é hui ha pogut gaudir d’algunes activitats relacionades amb les Espantacriatures i les rondalles valencianes. S’han divertit creant els seus monstres i volen continuar aprofundint en el món dels éssers fantàstics.

• Concurs de dibuix de Halloween

30/10/2022

Els alumnes Alma de 5 anys, en la categoria de 0 a 5 anys i Alex de 1r , en la categoria de capacitats diferents, han guanyat el concurs de dibuix de Halloween organitzat pel barri de Carolines. Enhorabona als dos i a tots els i les participants!