• Taller il.lustrant poemes

26/4/2022

L'alumnat de 6é ha treballat per grups per a escriure poemes que han compartit amb els companys i companyes d'infantil i primer cicle de primària. Aquests els han ok.lustrat i mireu com de bé ho han fet!

• Compartint lectures

26/4/2022

Hui els grups de 6é, 5é, 4t i 3r han llegit contes als seus companys i companyes d'infantil i primer cicle de primària. Per als majors, ha sigut un moment en el que posar en joc les seves habilitats lectores, el vocabulari, l'entonació, la fluïdesa... i per als menuts, un moment en el qual són el centre d'atenció dels majors de l'escola, que portaven històries boniques per a elles. Un plaer...

• Contes per a tots!

25/4/2022

Escoltar històries junts, descobrir personatges que et fan riure o et sorprenen amb le seues idees, sucessos  fantàstics i màgics, ... són aspectes que ens fan gaudir de la literatura oral i de la companyia dels altres. Per això no podia faltar la figura del contacontes per a tot el nostre alumnat en aquesta fira del llibre, per a menuts i menys menuts.