• Tercer dia de Jornades Culturals

14/2/2021

Dia de disfresses, encara va haver temps pe a jugar amb jocs de taula, fer pilotes per a practicar malabars, tallers de robòtica o acabar antifaços. Per supost, no van faltar les desfilades, balls amb música de Carnestoltes i concurs de disfresses per als artistes que tenim a l'escola. Ha sigut un matí de festa molt divertit i amb el qual tots i totes hem gaudit!

• Segon dia de Jornades Culturals

11/2/2021

Un altre dia ple d'emocions! Preparant disfresses; dissenyant mascotes per a les nostres olímpiades; jugant al voleibol, al rubgy i fent tennis de taula; dibuixant personatges d'anime ... També hem comptat amb una magnífica contacontes que els ha meravellat!

• Primer dia de Jornades Culturals

10/2/2021

El nostre alumnat ha rebut aquestes jornades amb molta alegria malgrat que les limitacions actuals no ens han permés planificar-la com ens agradaria fer-ho. Hui han pogut gaudir d'activitats tan variades com el desenvolupament de proves esportives, la cerca d'un missatge amagat, la preparació de receptes saludables, la resolució d'un escape room, la realització d'un taller foguerer amb les mascotes...