• Animació lectora

24/11/2021

Poques combinacions hi ha tan màgiques com la d'una xiqueta o un xiquet concentrat en el seu llibre. Considerem fonamental posar en contacte al nostre alumnat des de ben menuts amb tot tipus de llibres que capten la seua atenció, per a cultivar el gust per la lectura com a font de gaudi i de coneixements. Disposem de bibliioteca a l'aula però acudim a la biblioteca gran de l'escola regularment...

• Ha gelat a l'escola!

23/11/2021

Quina sorpresa ens tenia preparada l'escola aquest matí! Ha estat genial poder arreplegar el gel que va caure en la tronada d'aquesta nit, tocar-lo i després, fer dibuixos de la nostra escola amb la neu. Aquesta tardor ens està sorprenent a tothom!

• Dia de la Música

22/11/2021

L'oratge ens ha permés celebrar el Dia de la Música a l'aire lliure, gaudint de les nombroses actuacions que els nostres xiquets i xiquetes havien preparat amb tanta il·lusió i que ens deixa ben clar que al Sorolla tenim un bon grapat d'artistes!