• Que sí que puc!

30/4/2021

Tots els nostres xiquets i xiquetes d'infantil s'ho han passat d'allò més bé fent aquests circuits on han pogut posar a prova la seua habilitat per a mantindre l'equilibri!

• Dia del Llibre

24/4/2021

En el 3r cicle l'alumnat ha descobert l'obra de Gianni Rodari i nombroses tècniques com l'amanida de contes, el trinomi fantàstic, contes en clau obligatòria, jocs antics o el prefix arbitrari, que els ha ajudat a crear noves i divertides històries. Algunes d'elles les han contades en forma de teatre als menuts i menudes de l'escola. A més a més, han dissenyat els seus hashtags sobre el plaer...

• Dia del Llibre

23/4/2021

En 5 anys, han fet uns dibuixos impressionants de la llegenda de Sant Jordi, han gaudit de la lectura a l'aire lliure i, a més a més, han inventat. els seus contes. Estan fets uns i unes artistes!