• Electricitat i magnetisme

14/6/2021

Els grups de 6é han posat en pràctica el que han aprés muntant circuits elèctrics i aplicant les propietats del magetisme, per a plantejar maquetes i jocs que han quedat genial!

• Graduació de l'alumnat de 6é

14/6/2021

Després d'un curs tan especial per les circumstàncies viscudes, el nostre alumnat de 6é tanca una etapa educativa en la qual s'acomiaden dels seus mestres i la seua escola, alhora que esperen amb molt il·lusió el seu pas a l'institut. Aixó sí, després de gaudir al màxim de l'estiu!

• Viatjant en el temps

11/6/2021

Com vivien els nostres avantpassats? Els grups de 3r de primària s'han convertit en historiadors, buscant dades en diferents fonts d'informació i interpretant-les. Com a fase final del projecte, han presentat les seues conclusions als companys i companyes ... disfressats de personatges de l'època que més els ha agradat!