• Halloween is coming!

29/10/2021

Tancar la setmana amb la celebració de Halloween és genial! Hui l'alumnat ha posat a prova la seua por arribant a l'escola convertits en monstres, bruixes, mòmies, esquelets, donyets roïns, vampirs .... que s'ho han passat allò de més bé cantant i ballant amb els mestres al pati de bon matí. A més a més, han fet unes manualitats superhorroroses!

• Excursió al Riu Safari d'Elx

28/10/2021

Espectacular el dia passat en el Rio Safari d'Elx! Les ganes i la il·lusió de tornar a eixir d'excursió tots junts i tot el que van veure i aprés sobre els animals, poden estar en contacte amb ells, va fer que el dia fòra redó per als nostres xiquets i xiquetes de 4t!

• Dia de la Comunitat Valenciana

9/10/2021

Han sigut nombroses les activitats relacionades amb el 9 d'octubre que hem realitzat aquests dies a l'escola: lectures, manualitats, visualització de videos ... que ens apropen a la nostra història i donen sentit al que hui som. A més a més, vam preparar balls i cançons que van poder oferir al rei Jaume I i sa esposa na Violant, ja que van triar la nostra escola per a celebrar aquest dia tan...