logotipo unión europea

• Arriba la Pasqua

30/3/2021

En Educació Infantil, els nostres menuts i menudes acaben el segon trimestre donant la benvinguda a la Pasqua amb jocs tradicionals com la cerca d'ous de xocolata per tota l'escola, envolant catxirulos, jugant a la gallineta cega i, com no, menjant-se la tradicional mona. Com està de bona!

• Primavera al Sorolla

22/3/2021

La lavanda amb flor, les lletugues de fulla de roure que semblen obra d'un artesà, les maduixes madurant, el julivert i el pebre fent-se grans, les primeres floretes grogues de la tomaca, l'olor del romer, ... un fum de sensacions que ens posen en contacte amb la terra i ens fan sentir més de prop la natura.

• Pilota valenciana

9/3/2021

L'alumnat de 4t ha tingut la sort de rebre aquest divendres passat la visita dels coneguts pilotaires valencians, Carlos Sanchís Pou Els van explicar les diferents modalitats de joc, els instruments i la seua preparació alhora que van poder jugar amb ells i rebre les seues recomanacions.